walk with me in love(عاشقانه همراه من قدم بردار) »همراه با ترجمه

walk with me in love

talk to me

about wath you can not say to others

 

عاشقانه همراه من قدم بردار

به من از آن بگو

که توان گفتنش به دیگران را نداری

 

 

برای خواندن تمام متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

walk with me in love

talk to me

about wath you can not say to others

laugh with me

even when you feel silly

cry with me

when you are most upset

share with me

all beautiful things in life

fight with me

against the ugly things in life

creat with me

dream the follow

have fan with me

in whatever we do

work with me to wards comman goals

dance with me

to the rhythm of our love

walk with me throughout life

let us hug each other

at every step in our journey

for ever

in love

((schutz. suzan polis ))

 

 

 

 

عاشقانه همراه من قدم بردار

به من از آن بگو

که توان گفتنش به دیگران را نداری

با من بخند

حتی آنگاه که احساس حماقت می کنی

با من گریه کن

آن گاه که در اوج پریشانی هستی

تمام زیبایی های زندگی را

با من شریک باش

و در کنار من

با تمام زشتیهای زندگی ستیز کن

با من

رویاهایی را بیافرین تا به دنبال آنها رویم

در شادی هر چه می کنم

شریک باش

برای رسیدن به آرزوهایمان یاری ام کن

با آهنگ عشقمان

با من برقص

بیا در سراسر زندگی در کنار هم گام برداریم

بیا تا ابد

در هر قدم از این سفر

یکدیگر را

عاشقانه در آغوش گیریم

((سوزان پولیس شوتز ))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد