عشق را چگونه تفسیر می کنید ؟

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید:
چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

پسر گفت: دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا ‌دوست دارم

_تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی؟ پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟

_من جدا دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم.

_ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی 
 

 

 بقیه داستان را در ادامه مطلب بخوانید.

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید:
چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

پسر گفت: دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا ‌دوست دارم

_تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی؟ پس چطور دوستم داری؟

چطور میتونی بگی عاشقمی؟

_من جدا دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم.

_ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی

_باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،

صدات گرم و خواستنیه،

همیشه بهم اهمیت میدی،

دوست داشتنی هستی،

با ملاحظه هستی،

بخاطر لبخندت.

دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد.

متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت .

پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون:

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم .

گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم .
گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم .
اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم .

اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره .

عشق دلیل میخواد؟

نه!معلومه که نه!!

پس من هنوز هم عاشقتم .

عشق واقعی هیچوقت نمی میره.

این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره .

عشق خام و ناقص میگه: من دوست دارم چون بهت نیاز دارم .

ولی عشق کامل و پخته میگه: بهت نیاز دارم چون دوست دارم .

سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد